E-mail: reklamacje@jedynysklep.pl
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy:
1. Wypełnij formularz zwrotu.
2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres:
2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres:
ul. Zdrojowa 19, 05-090 Wypędy
ISTOTNE INFORMACJE:
1. Istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 100 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 100 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dołączony do przesyłki lub do pobrania ze strony).
2. Koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.
2. Koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.
3. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku zakupu towarów wyprodukowanych wg specyfikacji Klienta, np haft z imieniem LUB jeśli zakupiony produkt jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W przypadku reklamacji produktu:
1. Wypełnij formularz reklamacji - POBIERZ GO TU
2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres:
2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres:
Blue Ocean Sp. z o.o.
ul. Zdrojowa 19, 05-090 Wypędy
ISTOTNE INFORMACJE:
1. Aby złożyć reklamację, w pierszej kolejności skontaktuj się z nami e-mail: reklamacje@jedynysklep.pl
2. W przypadku odsyłania produktu, proszę wypełnić formularz reklamacji lub załączyć opis wady, datę jej wystąpienia; dane kontaktowe; preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.
3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia:
3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia:
- obniżenie ceny i zwrot różnicy na podane konto
- odstąpienie od umowy i zwrot kwoty na podane konto
- nieodpłatna naprawa towaru
- wymiana towaru na nowy