- Opis
- Opinie
- Opcje dostawy
- Specyfikacja
Zoocchini Pieluszka Kąpielowa z Czapką Konik Morski L
Numer kat. ZOO12008L
W praktycznym zestawie kąpielowym Twój maluch będzie wyglądał uroczo biorąc kąpiel w morzu, basenie lub na podwórku w baseniku. Wielorazowa pieluszka i czapeczka mają filtr przeciwsłoneczny UPF50+. Pieluszka wewnątrz wyściełana jest mięciutkim, wygodnym materiałem, który nie podrażania skóry dziecka, zapewniając mu pełną wygodę. Regulowana gumką z dodatkowymi sznureczkami dopasuje się do brzuszka, pozwalając utrzymać w czystości malucha i otoczenie :) W przeciwieństwie do zwykłych pieluch, pieluszka kąpielowa posiada wodoodporną warstwę zewnętrzną. Aby zapewnić maluchowi pełną ochronę przed słońcem niezbędnym elementem ochrony jest również kapelusz, chroniący główkę dziecka w słoneczne i gorące dni, nie zapominając o stosowaniu dodatkowo kremów przeciwsłonecznych na odsłonięte partie ciała. Dzięki wesołej kolorystyce i uroczym zwierzątkom maluch będzie wyglądał przesłodko :)
Rozmiar L
Wiek: od 12 do 24 miesięcy
Waga: od 10 do 13 kg
Cechy:
- filtr UPF50+,
- wodoodporna pieluszka wielokrotnego użytku z szybkoschnącym materiałem z mikrofibry,
- przyjemna dla skóry dziecka,
- kapelusz posiada troczki zapinane na rzep,
- zestaw idealny na plażę, basen, przydomowe podwórko,
- ciekawa kolorystyka i wzór.
Wymiary pieluszki (mierzone na płasko):
- szerokość w pasie 19 cm
- wysokość całkowita 15 cm
- szerokość nogawki 10 cm
Wymiary kapelusza (mierzone na płasko):
- średnica 17,5 cm
- długość paseczka 29 cm
- szerokość ronda 6,5 cm
Wymiary opakowania:
- szerokość 20,5 cm
- wysokość 35 cm
Użytkowanie:
- nie prasować
- prać w temp. 30 stopni
- nie suszyć bębnowo
- nie chlorować
Zaprojektowano w USA.
Marka Zoocchini powstała w 2007 roku. Dziś prowadzona jest przez zespół kreatywnych umysłów z branży dziecięcej. To jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek butikowych w USA i Kanadzie, która wypracowała swój niepowtarzalny styl. Produkty Zoocchini to produkty premium tworzone z dbałością o każdy szczegół. Motto firmy mówi: „Jeśli tego nie kochamy i nie spełnia to naszych standardów, nie robimy tego.”